A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Rada Gminy
Wójt Gminy
Urząd Gminy
Jednostki podległe
Podatki i ołaty lokalne
Budżet i finanse
Podstawa prawna działania samorządu
Oferty inwestycyjne
Gospodarka odpadami
Zamówienia publiczne
Przetargi
Rolnictwo
Ochrona Środowiska
Dokumenty strategiczne
Świadczenia dla rodzin
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Urzędowa tablica ogłoszeń
Oświadczenia majątkowe
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Mienie komunalne
Druki do pobrania
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
Projektowanie aktów normatywnych
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Instrukcja obsługi
Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Informacje o zagrożeniach i zdarzeniach kryzysowych
Ogólne informacje o gminie
Zespół Interdyscyplinarny
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Wybory Samorządowe 2006
WYBORY SAMORZADOWE 2010-WYNIKI GŁOSOWANIA
Ostatnie 5 wiadomości:
» Prognoza pogody na 48 godzin 3.08.2020 r.
» Uchwała Nr XI/96/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/95/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/94/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/93/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
  • Przetargi
  • Aktualne przetargi
  • Budowa świetlicy wiejskiej z remizą OSP w miejscowości Gładysze

    Budowa świetlicy wiejskiej z remizą OSP w miejscowości Gładysze

    

    Wilczęta: Budowa świetlicy wiejskiej z remizą OSP w miejscowości Gładysze
    Numer ogłoszenia: 196730 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczęta , Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2496504, faks 55 2496503.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej z remizą OSP w miejscowości Gładysze.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie świetlicy wiejskiej z remizą OSP w miejscowości Gładysze Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje: 1. Budowę świetlicy wiejskiej z remizą OSP ( I etap ), której program użytkowy obejmuje : salę imprez z zapleczem socjalnym oraz pomieszczeniem kuchni, zaplecze szatniowe, remizę OSP z zapleczem socjalnym, kotłownię na paliwo stałe, o powierzchni użytkowej parteru 263.27 m2 i kubaturze całego obiektu 2255,70 m3 w zakresie : a) robót budowlanych, b) instalacji sanitarnych - wod-kan, co, wentylacji, c ) instalacji elektrycznych i niskoprądowych 2. Przyłącza infrastruktury technicznej do budynku: - przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na ścieki, - przyłącze wodociągowe - przyłącze elektroenergetyczne (zalicznikowe). 3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy uznać, że zaoferowany materiał powinien mieć parametry równoważne do ściśle określonego wyrobu. Może być zaoferowany inny wyrób. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ, w oparciu o które należy przygotować ofertę w zakresie ceny.

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.23.24.60-4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:. 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Wadium musi być wniesione w terminie składania ofert, tj. do dnia 21 lipca 2010 r, do godz. 10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym powyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. NR 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy załączyć w oryginale do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą Dokument winien zawierać zobowiązania gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie co najmniej dwóch obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 każdy. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ilości obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 każdy, stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży tj. a. Kierownik budowy musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej b. Kierownik robót budowlanych musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej c. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji : wodociągowych, kanalizacyjnych , centralnego ogrzewania i wentylacyjnych, sieci : wodociągowych i kanalizacyjnych. d. Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych Uwaga : Powyższe funkcje mogą być łączone ( np. funkcję kierownika budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba ) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia. Osoby wyznaczone do kierowania robotami w poszczególnych branżach muszą posiadać wymagane uprawnienia i doświadczenie w kierowaniu robotami w swojej branży tj. a. Kierownik budowy musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik budowy wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej b. Kierownik robót budowlanych musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych - wymagane uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej c. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych wymagane uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji : wodociągowych, kanalizacyjnych , centralnego ogrzewania i wentylacyjnych, sieci : wodociągowych i kanalizacyjnych. d. Kierownik robót elektrycznych musi posiadać: minimum 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych Uwaga : Powyższe funkcje mogą być łączone ( np. funkcję kierownika budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba ) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest osiągnięcie średniorocznego przychodu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat poz. przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów, materiałów lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty) w kwocie minimum 1 000 000,00 zł bez VAT. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub - okoliczności, (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. c. konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, itp. d. zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a. Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b. Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwilczeta.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilczęta 84 14-405 Wilczęta.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wilczęta 84 14-405 Wilczęta sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje, iż budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą strażacką w miejscowości Gładysze będzie dofinansowana ze środkó Unii Europejskiej w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie








    Data wprowadzenia: 2010-07-06 1525
    Data upublicznienia: 2010-07-06
    Art. czytany: 4074 razy

    » SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - rozmiar: 352022 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » ZAŁĄCZNIK NR 10 - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH - rozmiar: 1151488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » ZAŁĄCZNIK NR 8 - PRZEDMIARY ROBÓT - rozmiar: 2514967 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » ZAŁĄCZNIK NR 9 - PROJEKTY BUDOWLANE - rozmiar: 38348108 bajtów
    Typ pliku: application/rar
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: admin2
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    ANR

    TRANSMISJE OBRAD RADY GMINY ORAZ WYNIKI GŁOSOWAŃ


    UWAGA MIESZKAŃCY GMINY WILCZĘTA-ZGŁOSZENIA PRZERW W DOSTAWIE WODY LUB ODBIORU ŚCIEKÓW


    Oficjalna strona internetowa Urzędu Gminy WILCZĘTA - zapraszamy. http://www.wilczeta.pl/


    URZĄD GMINY W WILCZĘTACH


    Wilczęta 84
    14-405 Wilczęta


    NIP 582-000-55-07


    REGON 000543752


    Godziny pracy Urzędu
    od poniedziałku – do piątku od 7,00 - do15,00



    GMINA WILCZĘTA


    NIP 582-160-14-47


    REGON 170748040


    Nr kont bankowych jednostki : Urząd Gminy Wilczęta


    Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary



    nr konta: 48 83031029 0030 0300 0404 0001


    dochody budżetu – podatki , opłaty lokalne (zobowiązanie pieniężne, opłaty skarbowe, czynsze mieszkaniowe, dzierżawne , dochody z usług – np. za autobus , wynajem sali itp.)



    UWAGA! NOWY NR KONTA DO WPŁAT ZA ODPADY 


    nr konta: 66 83030006 0030 0300 0404 0150


    dochody budżetu- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    nr konta: 21 83031029 0030 0300 0404 0002


    konto depozytowe – wadia z przetargów kaucje np za wynajem mieszkania , zabezpieczanie należytego wykonania umowy



    ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA-ePUAP



    Dziennik Ustaw



    Monitor Polski



    Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko - Mazurskiego




    Urząd Gminy w Wilczętach