A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Rada Gminy
Wójt Gminy
Urząd Gminy
Jednostki podległe
Podatki i ołaty lokalne
Budżet i finanse
Podstawa prawna działania samorządu
Oferty inwestycyjne
Gospodarka odpadami
Zamówienia publiczne
Przetargi
Rolnictwo
Ochrona Środowiska
Dokumenty strategiczne
Świadczenia dla rodzin
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Urzędowa tablica ogłoszeń
Oświadczenia majątkowe
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Mienie komunalne
Druki do pobrania
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
Projektowanie aktów normatywnych
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Instrukcja obsługi
Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Informacje o zagrożeniach i zdarzeniach kryzysowych
Ogólne informacje o gminie
Zespół Interdyscyplinarny
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Wybory Samorządowe 2006
WYBORY SAMORZADOWE 2010-WYNIKI GŁOSOWANIA
Ostatnie 5 wiadomości:
» Prognoza pogody na 48 godzin 3.08.2020 r.
» Uchwała Nr XI/96/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/95/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/94/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
» Uchwała Nr XI/93/20 Rady Gminy Wilczęta z dnia 30.07.2020 r.
  • Przetargi
  • Aktualne przetargi
  • Ogłoszenie o zamówieniu-Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta – I etap

    Budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta – I etap

    Wilczęta: budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacji
    sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap
    Numer ogłoszenia: 123647 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Wilczętach , Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta, woj. warmińskomazurskie,
    tel. 0-55 248 75 06, faks 0-55 249 65 03.
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwilczeta.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny zakład budżetowy.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci
    kanalizacji sanitarnej w gminie Wilczęta - I etap.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia
    obejmuje w szczególności: a) budowę gminnej oczyszczalni ścieków, w tym: - bioreaktor - powierzchnia
    zabudowy 96,77 m², kubatura 532,23 m³, całkowita pojemność zbiornika 441,6 m³, - budynek techniczny -
    niepodpiwniczony, parterowy o wymiarach zewnętrznych w planie 9.24x8.24 m (bez ocieplenia) i wysokości
    pomieszczeń 2,6 m, przykryty dwuspadowym dachem, - zbiornik osadu - średnica płyty dennej 3,9 m,
    średnica wewnętrzna zbiornika 3,0 m, głębokość zbiornika 4,5 m, - pompownia ścieków surowych -
    średnica płyty dennej 2,7 m, średnica wewnętrzna zbiornika 2,0 m, głębokość zbiornika 5,5 m, - kanalizacja
    sanitarna grawitacyjno-tłoczna przewodów technologicznych międzyobiektowych oczyszczalni ścieków, -
    zasilanie elektroenergetyczne i oświetlenie terenu oczyszczalni ścieków, b) budowę drogi dojazdowej z
    dwoma zjazdami do oczyszczalni ścieków, w tym: - długość 215,5 m, - klasa drogi D, - szerokość korony
    6,0 m, - szerokość jezdni 3,0 m, - szerokość pobocza 2 x 1,5 m, c) budowę dróg i placów na terenie
    oczyszczalni ścieków, w tym: - powierzchnia utwardzeń - 838,5 m², - szerokość jezdni na terenie
    oczyszczalni - 4 m, d) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, w tym: -
    kanalizacja sanitarna grawitacyjna o długości 4301,5 m, - przyłącza o długości 1934,0 m, - kanalizacja
    sanitarna tłoczna o długości 809,5 m, - pompownia ścieków w ilości 3 szt., 2) szczegółowy zakres
    przedmiotu zamówienia zawarty jest przedmiarach robót - załącznikach nr 27.1. - 27.11. do specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia, 3) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w
    przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową - załącznikami nr 12 - 26 oraz specyfikacją
    techniczną wykonania i odbioru robót - załącznikami nr 9 - 11 do specyfikacji istotnych warunków
    zamówienia, 4) dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub
    przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie;
    zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji
    projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót pod warunkiem,
    że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę, zapewnią
    uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej lub
    specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz będą zgodne pod względem: a) charakteru
    użytkowego (tożsamość funkcji), b) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), c)
    parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), d) parametrów bezpieczeństwa
    użytkowania, w przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany
    dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu
    zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym niniejszą specyfikacją.
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
    ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
    podstawowego, wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki,
    stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu
    tego samego rodzaju zamówień
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.27-4, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.22.00.00-5,
    45.23.31.40-2.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
    FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: 1) wadium w wysokości 100.000,00 PLN należy wnieść w terminie do dnia
    31.05.2010 r. do godz. 10:00, tj. przed upływem terminu składania ofert, 2) wadium może być wniesione w
    pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej -
    poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach
    ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
    ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) wadium
    wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BS Młynary 83 8303
    1029 0030 0302 2741 0001, przy czym wpływ środków na rachunek musi nastąpić przed upływem terminu
    składania ofert, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je
    dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot
    III.2) ZALICZKI
    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
    SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę
    (przebudowę, rozbudowę, remont lub modernizację) oczyszczalni ścieków wraz z kanalizacją
    sanitarną, o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000.000,00 PLN brutto
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
    technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego,
    takimi jak: - kierownik robót budowlanych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako
    kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -
    budowlanej, - kierownik robót sanitarnych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako
    kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
    sieci i instalacji sanitarnych (tj. co najmniej wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych), -
    kierownik robót elektrycznych - musi posiadać co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik robót
    elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i
    instalacji elektrycznych
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tj. 2007, 2008, 2009, a jeżeli
    okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 5,0 mln
    PLN rocznie
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
    WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
    ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
    przedłożyć:
     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
    doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
    ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
    działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
    wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
    zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
    odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
    budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
    wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
    nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
    wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
     sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta
    zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym
    sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do
    sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz
    zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
    należy przedłożyć:
     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
    celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
    dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
    stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
    wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
    całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
    upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
    zamówienia albo składania ofert
     aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
    opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
    wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
    miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
    potwierdzający, że:
     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
    miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
    postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
    albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
    płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
    udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)
    kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarami robót załączonymi do specyfikacji
    istotnych warunków zamówienia, zakres robót ujęty w kosztorysie ofertowym, musi być tożsamy z
    zakresem robót określonym w przedmiarach robót
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
    których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
    podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty
    Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych - skutkujące uprawnieniem
    Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 2)
    wystąpienia robót zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu
    umowy, zakresu przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 3) rezygnacji z części
    robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości
    wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 4)
    konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej
    - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu
    umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było
    przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany
    umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 6) zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do
    odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia
    przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót,
    7) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na
    budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
    dokumentacji projektowej - uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy, 8) zmiany
    przedstawiciela Zamawiającego, kierownika budowy, wynikającej z okoliczności których nie można było
    przewidzieć w chwili zawarcia umowy - skutkujące możliwością zmiany przez Strony postanowień umowy
    w tym zakresie, 9) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających
    dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, nie
    stojących w sprzeczności z treścią oferty, na podstawie której zawarto niniejszą umowę; w powyższej
    sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
    zamówienia: www.ugwilczeta.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny,
    Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010
    godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Wilczęta 84, pokój nr 7.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
    Europejskiej: 1) przewiduje się etapowe wykonanie zamówienia, tj. I etap - do dnia 31.10.2010 roku
    obejmujący budowę gminnej oczyszczalni ścieków, budowę drogi dojazdowej z dwoma zjazdami do
    oczyszczalni ścieków, budowę dróg i placów na terenie oczyszczalni ścieków, II etap - do dnia 31.08.2011
    roku obejmujący budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, 2) wykonanie
    przedmiotu zamówienia współfinansowane jest ze środków UE w ramach działania Podstawowe usługi dla
    gospodarki i ludności wiejskiej - PROW na lata 2007-2013.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
    nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
    środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
    Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2010-05-14 0933
    Data upublicznienia: 2010-05-14
    Art. czytany: 4509 razy

    » 10. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – oczyszczalnia ścieków. - rozmiar: 5863665 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 11. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – kanalizacja sanitarna. - rozmiar: 3299906 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 12. Dokumentacja projektowa – techniczne badania podłoża gruntowego. - rozmiar: 7464067 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 13. Dokumentacja projektowa – budynek techniczny oczyszczalni – architektura + konstrukcja - rozmiar: 5829999 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 14. Dokumentacja projektowa – budynek techniczny oczyszczalni – instalacje sanitarne - rozmiar: 2064232 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 15. Dokumentacja projektowa – budynek techniczny oczyszczalni – instalacje elektryczne - rozmiar: 1724246 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 16. Dokumentacja projektowa – opis techniczny i rysunki – drogi i place. - rozmiar: 397874 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 17. Dokumentacja projektowa – zagospodarowanie oczyszczalni ścieków: - rozmiar: 3217210 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 18. Dokumentacja projektowa – zasilenie elektroenergetyczne i oświetlenie terenu oczyszczalni - rozmiar: 1718653 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 19. Dokumentacja projektowa – przebudowa drogi dojazdowej: - rozmiar: 3016566 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 20. Dokumentacja projektowa – przewody grawitacyjno-tłoczne: - rozmiar: 8352241 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 21.Dok. projektowa – opis techniczny i rysunki – przyłącza elektroenerg przepompowni ścieków - rozmiar: 2122490 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 23. Dokumentacja projektowa – projekt wykonawczy – sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej: - rozmiar: 17288167 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 24. Dokumentacja projektowa – technologia oczyszczalni ścieków: - rozmiar: 6228077 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 25. Wyliczenie kubatury wykopów kanałów sanitarnych. - rozmiar: 2462894 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 26. Wyliczenie kubatury wykopów przykanalików. - rozmiar: 1084080 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 27. Przedmiary robót: - rozmiar: 14479573 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 40960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4. Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5. Formularz oferty - rozmiar: 46080 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6. Wykaz wykonanych robót - rozmiar: 48128 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7. Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - rozmiar: 40448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 8. Projekt umowy - rozmiar: 116224 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 9. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa. - rozmiar: 4503186 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 207977 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opis techniczny – projekt budowlany – sieci i przyłącza kanalizacji sanitarnej. - rozmiar: 1791951 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 97948 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: admin2
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    ANR

    TRANSMISJE OBRAD RADY GMINY ORAZ WYNIKI GŁOSOWAŃ


    UWAGA MIESZKAŃCY GMINY WILCZĘTA-ZGŁOSZENIA PRZERW W DOSTAWIE WODY LUB ODBIORU ŚCIEKÓW


    Oficjalna strona internetowa Urzędu Gminy WILCZĘTA - zapraszamy. http://www.wilczeta.pl/


    URZĄD GMINY W WILCZĘTACH


    Wilczęta 84
    14-405 Wilczęta


    NIP 582-000-55-07


    REGON 000543752


    Godziny pracy Urzędu
    od poniedziałku – do piątku od 7,00 - do15,00



    GMINA WILCZĘTA


    NIP 582-160-14-47


    REGON 170748040


    Nr kont bankowych jednostki : Urząd Gminy Wilczęta


    Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary



    nr konta: 48 83031029 0030 0300 0404 0001


    dochody budżetu – podatki , opłaty lokalne (zobowiązanie pieniężne, opłaty skarbowe, czynsze mieszkaniowe, dzierżawne , dochody z usług – np. za autobus , wynajem sali itp.)



    UWAGA! NOWY NR KONTA DO WPŁAT ZA ODPADY 


    nr konta: 66 83030006 0030 0300 0404 0150


    dochody budżetu- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    nr konta: 21 83031029 0030 0300 0404 0002


    konto depozytowe – wadia z przetargów kaucje np za wynajem mieszkania , zabezpieczanie należytego wykonania umowy



    ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA-ePUAP



    Dziennik Ustaw



    Monitor Polski



    Dziennik Urzędowy Województwa Warmińsko - Mazurskiego




    Urząd Gminy w Wilczętach